محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

استقلال بدون یامگا و مهدی‌پور به کجا می‌رود؟

  • کد خبر: ۲۲۱۳۱۷
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
استقلال بدون یامگا و مهدی‌پور به کجا می‌رود؟
از دست دادن کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور مشکلات فنی قابل توجهی برای جواد نکونام به وجود آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ابتدا کوین یامگا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم حضور در ترکیب استقلال را از دست داد و حالا مهدی مهدی‌پور دیگر قادر نیست در ترکیب تیمش به میدان برود.

یامگا علاوه براینکه در موقعیت‌سازی برای استقلال تبحر بالایی داشت همه پنالتی‌هایی که به دست می‌آمد را نیز به گل تبدیل می‌کرد.


این بازیکن از لحاظ استراتژیک برای جواد نکونام از اهمیت بالایی برخوردار بود که حالا بازگشتش به میادین فوتبال اساسا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و گفته شده در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن نیم فصل دوم لیگ بعد به زمین فوتبال باز خواهد گشت.

اما این تنها غایب مهم استقلال در بازی‌های باقی مانده تا پایان لیگ نیست. مهدی مهدی‌پور نیز که یکی از بازیساز‌های استقلال محسوب می‌شد نیز به دلیل پارگی رباط پا قادر به همراهی استقلال نیست. غیبت این بازیکن هم برای آبی‌ها دردسر آفرین خواهد بود و این تیم را در نقطه بازیسازی با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.  

جواد نکونام از غیبت این دو بازیکن ابراز نگرانی کرده و به دنبال گزینه‌هایی است که لااقل تا پایان فصل بتوانند جای خالی این دو بازیکن بزرگ را پر کنند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->